Är sjuk och har tråkigt, that's why.

59 Snabba :)

1. Hur gammal är du om fem år? 25!
2. Vem var den sista du träffade? Jimmy 
3. Hur lång är du? 1,58
4. Vilken var den senaste film du sett? Janne Långben the movie, haha
5. Vem ringde du senast? Jimmy
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ja precis :)" till syrran
7. Vad är dagens planer? Ligga på soffan och tycka synd om mig själv, sen när Jimmy kommer hem blir det mys framför tvn!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa tror jag.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda, fast dom var iof aldrig gifta!
10. När såg du senast din mamma? söndags

11. Vilken ögonfärg har du? grön.
12. När vaknade du idag? typ vid 10, men har typ legat vaken hela natten..
13. Har du någon gång hittat en katt? nej.
14. Vilken är din favoritplats? Mitt sommarställe ♥
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm.. vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis har jag tagit över vårat sommarställe, gjort om det till ett året runt hus och så bor jag där tsm med Jimmy och har barn :)
17. Vad skrämde dig som barn? bråk, mörker och spindlar! typ samma som nu
18. Vem fick dig att skratta senast? jimmy
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? har all musik på datorn och ipod, haha
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? tshirt och trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 men använder bara 1
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja usch ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!!
26. Är du social? Ja, det tycker jag!
27. Vilken är din favoritglass? Ben & jerry's såklart!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, ta körtkort och köpa allt nytt inom elektronik!
29. Tycker du om kinamat? Älskar kinamat.
30. Tycker du om kaffe? ja, kaffelatte!

31. Vad dricker du till frukost? Te, om jag dricker nått.
32. Sover du på någon särskild sida? alltid närmast väggen haha
33. Kan du spela poker? självklart
34. Tycker du om att mysa? älskart!
35. Är du en beroendemänniska? Ja tyvärr.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
37. Vill du ha barn? Jag det är klart :D
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? yes
40. Föredrar du havet eller en pool? havet, allltid!

41. Vad spenderar du helst pengar på? elektronik och kläder.
42. Äger du dyra smycken? nej, vet inte
43. Har du någon gång testat narkotika? nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? smörgås och te.
45. Vem är den roligaste människan du känner? hmm.. christian tror jag! :D
46. Välj ett ärr på din kropp? på höger skinka, fick det när jag ramla från en cykel i en grusbacke i östhammar, haha Moa vet. ;)
47. Vad har du för ringsignal? Soundtrack från "Dumma mej"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp.
49. Flirtar du mycket? nja, har ju min kärlek redan.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? vet ej.

51. Kan du byta olja på bilen? äger ingen bil.
52. Har du fått fortkörningsböter? nepp.
53. Vilken var den senaste bok du läste? lord of the flies.
54. Läser du dagstidningen? sometimes.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men gjorde, solo.
56. Dansar du i bilen? lite svårt va?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? busstider.
59. När var du i kyrkan senast? när jag var i London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0