ingenting att oroa sig för

Jag har hunnit med skola och gjort klart min svenska uppgift här hemma som ska vara klar imorgon. Usch, skolan tar verkligen all min energi. Har börjat på ångest också, bland annat av skolan. Är så rädd på något sätt att jag inte ska klara alla ämnen tills studenten. Men det måste jag ju? Har inte ett ända IG och det som gör mig mest rädd är att jag just inte har någon energi kvar.. Men men. Vi får hoppas på det bästa! Nu ska jag nog dra mig ner mot Ica med Christian och köpa något, för 19 kr.. haha.


Kommentarer
Postat av: Riley5430

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-09 @ 10:56:18
URL: http://riley5430.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0