Kort inlägg

Det här blir ett kort och tråkigt inlägg för har inga bilder, sitter vid Jimmys dator..
Kom nyss hit (hem) från skolan och ingen är här. Jimmy slutar inte förns 4 så tänker pyssla med lite skolarbete! Skitskoj, verkligen. Tror jag sover här i natt också, om jag får.. Har nämligen ingen skola imorgon och ska vara hundvakt åt lilla söta Holly!
Juste, igår var jag på stan en snabbis med Frida efter skolan och kolla på min jacka. Den hade inte kommit in än men dom skulle få hem svarta om ca 2 veckor så ska dit och prova ut storlek sen beställer dom hem den färg jag vill ha :D Dom ska även ringa mig när jackorna kommer in, snällt va?
Nej, nu ska jag sätta fart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0