längtar..

hej snyggingar. eftermiddagen spenderades med älskling och sen gick vi till posten och träffade hela gänget. Träffa söta Lisa också som jag saknat! Nu sitter jag och längtar efter min jacka som med mycke tjat snart är min, pappa sa att vi skulle kolla på den i månaden och jag hoppas hoppas hoppas att den blir min! Det lutar mellan fjällräven och bomerang, mest fjällräven!
Jag har hört snack om att fjällräven inte tål regn men detta är vad jag läst nu "ryktet" att jackorna möglar är ju bara löjligt att man ens kan tror en sådan sak.
Jackorna tål regn och snö, fjällräven är byggda för kalla och slaskigt klimat, MEN om jackan blir dyngsur ska man dock låta den hänga i badrummet och torka ett litet tag annars kan den börja lukta för att det blir fuktigt inuti jackan"
nån av dom färgerna

eller den.. men det blir nog en fjällräven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0