Min vecka

Nu är jag hemma från posten.. Det var bara jag, Christian och David där, inte en käft till! Snacka om att dom går minus med en stor lokal och två anställda och så dyker det upp tre pers, haha! Men vi får hoppas att dom inte gör det.
Som så många andra ggr har jag redan en fullplanerad vecka.. skönt men också tråkigt. Men då vet man att det händer nått varje dag iaf!
Tisdag: Skola, kolla på jackan, åka till älskling!
Onsdag: Skola, älskling (Kanske hundvakt)
Torsdag: Bio med mamma och syster (I rymden finns inga känslor)
Fredag: Jimmys syster fyller år = Fest.
Lördag: Bio med Jimmy, Lisa och John.
Söndag: val, dega :)

Hitta den här bilden på datorn.. Jimmy gjorde den för typ 2 år sen. Min pojkvän är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0