Skolan väntar

Godmorgon snyggingar!
Snart ska jag gå till bussen som tar mig till skolan.. Men som tur är slutar jag tidigt! Redan vid 1 :) Åh, ni anar inte hur jävla shoppingsugen jag är, det kliar i fingrarna.. men jag kan inte.. måste spara till den där jackan, som jag har bestämt nu ska bli en fjällräven :) En grön, tror jag. Beror vilken som är snyggast på mig. Imorgon ska jag och Lisa (Kanske Frida också) gå och kolla ut storlek och sånt. Saknar min Lisa, även fast vi ses några stunder i veckan, men saknar att umgås mycket med min tjej. Har man inte många tjejvänner får man ta hand om dom man har, vilket jag gör! ♥
Hörs senare!
min söta Lisa

Kommentarer
Postat av: lisa

Världens bästa Malin!! <3<3

2010-09-11 @ 10:29:40
URL: http://baralisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0