Sovit bort hela dan..

HEJSAN, HEJ, HALLÅ



Inatt vaknade jag av världens konstigaste magsmärtor och var tvungen att rusa till toan och spy?! Whats up with that? Så idag har jag varit hemma.. imorse runt halv 8 tiden kollade jag på en film och sedan somnade jag om och vakna kvart över tre..?! Kändes som det bara gått en timme och det fucka upp mig ganska mycket.. känns så konstigt när en hel dag har gått typ liksom och man inte märkt av det. Sen är det sjukt hur jag först kan sova hela natten sen sova så länge igen. Måste ha varit väldigt trött.. haha.
Imorgon efter skolan ska jag äntligen gå på stan och se om min jacka finns! Hoppas.. hoppas!
Nu ska jag ut och träffa Christian sen vid 6 ska vi till posten, kom dit!

KYSSAR








gammal bild på mig och Lisa, hon var blond, söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0