chillar i slavsta

Sitter hemma hos Jimmy, han har pecis gått och lagt sig. Det var tänkt att jag skulle jobba kväll idag men det vart inte av.. fick något knas med blodtrycket/blodsockret? jag vet faktiskt inte, men vart hela skakis i hela kroppen, har haft så förut men inte som nu, skitläskigt. Har varit här några dagar nu, trivs som fisken i vattnet. Saknar mina vänner, krista, christian, erik, oskar david.. ja, you name it. Imorgon är det tänkt att det ska komma en gubbe och byta lås på dörren så har inte så mycket val utan får stanna, han kan inte ge mig de nya nycklarna för dem kan bara jimmy ta emot och utan dem kan jag inte låsa. Vet heller inte när han kommer så får sitta här helt enkelt och inte göra ett piss, jag klagar INTE. Annars då? Livet flyter på, ångrar inget och säger inget heller för då har jag inget sagt. Imorgon börjar skolan för de flesta men inte för mig, skönt? Ja. Tråkigt? Lite.
Nej, nu ska jag spela eller nått, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0