no good at this..

SUGER på att blogga, i know. Anyway.. idag jobbade jag kväll för första gången, vi kollade på sex and the city 2 och åt chips - har jag bästa jobbet eller vad? Imorgon kommer min söta lilla favoritkusin Hedda hit och jag och syrran ska vara barnvakt, supermys! Sen på onsdag åker vi ut på landet med pappa och stannar ända till fredag! Kommer bli superawesome då jag inte träffat min pappa sen min student och det var evigheter sen.. Sen på fredag blir det bio med hon jag jobbar åt! Känns så skönt att ha massa roliga saker att göra. Det här kommer bli en underbar vecka känner jag på mig. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa världens bästa bok, godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0