happy pills

Ni vet de där dagarna man bara från ingenstans får ett lyckorus? Det strömmar igenom hela kroppen och det finns egentligen ingen speciell anledning till det där ruset? Så känner jag nu. Musiken strömmar genom högtalarna och jag taggar mig själv för kvällens fest. Jag mår bra nu, har inte känt den här känslan på länge. Jag hade glömt bort hur det känns. När de gråa dagarna flyter på med ångest så är en dag som denna guld värd. Den är värd allt som finns i världen och jag är tacksam. Tacksam för allt jag har, mina kära vänner, syskon och pojkvän. Det finns de som inte har något så deras gråa dagar måste verkligen luckta ruttet. Det är dessa stunder jag lever för och jag glömmer allt fult för en stund. Det är svårt att förklara hur lycka känns, det kanske inte alls känns lika för alla? Min lycka är som knark, fast vackert. Vackert knark ♥

Kommentarer
Postat av: Christian

Vackert knark låter extremt bra måste jag säga! ^^

2011-05-28 @ 07:54:37
Postat av: Malin

it's the best my friend, the best!

2011-05-28 @ 17:37:38
URL: http://malinbengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0